- Rejestracja elektroniczna (poprzez portal praca.gov.pl) - możliwość pełnej rejestracji elektronicznej potwierdzonej podpisem elektronicznym lub „prerejestracji" niewymagającej podpisu elektronicznego;
- Rejestracja poprzez skrzynkę podawczą - rejestracja na podstawie wypełnionych dokumentów (załączniki znajdują się poniżej) i wrzucenie ich do skrzynki znajdującej się w pomieszczeniu wejścia bocznego Urzędu Miejskiego - od strony Centrum Medycznego SPAMED.
- Rejestracja osobista - wizyta w Urzędzie.
W przypadku rejestracji poprzez skrzynkę podawczą, do wniosku o rejestrację należy dołączyć:
- kserokopie wymaganych dokumentów (np. świadectw pracy, św. szkolnego, orzeczenia o stopniu niepełnosprawności i itp.),
- 1 egzemplarz Oświadczenia osoby ubiegającej się o zarejestrowanie,
- 1 egzemplarz Wniosku o ubezpieczenie zdrowotne,
- 1 egzemplarz podpisanej Klauzuli informacyjnej.
Wymagane dokumenty załączone poniżej.