Z dniem 1 czerwca 2025 r. wchodzą w życie przepisy Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r., poz. 620).
Zgodnie z art. 83 ust. 2 pkt 1 w/w Ustawy, obowiązek zgłaszania ofert pracy do systemu ePraca (obecnie Centralna Baza Ofert Pracy) dotyczy podmiotów okreslonych w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 902), tj:
-organy władzy publicznej,
-organy samorządów gospodarczych i zawodowych,
-podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa,
-podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego,
-podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.
Ofertę pracy można zgłosić:
- za pomocą portalu praca.gov.pl (wypełnij formularz zgłoszenia oferty PSZ-ZOPP)
- za pomocą poczty elektronicznej (pobierz z naszej strony druk oferty pracy i wyślij go na adres: sekretariat@pup.suwalki.pl )
- osobiście w PUP w Suwałkach ul. Kościuszki 71a, pok. nr 3.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszymi doradcami 87 5652666, 87 5652669.