Wydział funduszu gwarantowanych świadczeń pracowniczych

Zadania Wydziału Kontroli EFS

Do zakresu zadań Wydziału Kontroli EFS należy obsługa programów operacyjnych
w szczególności poprzez:
  1. przygotowywanie Rocznych Planów Kontroli;
  2. sporządzanie analizy ryzyka projektów wybranych do realizacji;
  3. kontrola projektów realizowanych przez beneficjentów – weryfikacja wykorzystania środków przez beneficjentów, w tym kontrola na miejscu;
  4. sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli;
  5. sporządzanie i monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń pokontrolnych;
  6. informowanie Wydziału Monitorowania, Rozliczeń i Płatności EFS na temat wykrytych nieprawidłowości podczas przeprowadzonych czynności kontrolnych;
  7. współpraca z Instytucją Zarządzającą/podmiotem zewnętrznym działającym w imieniu Instytucji Zarządzającej w zakresie przeprowadzania/udziału w przeprowadzaniu kontroli krzyżowych;
  8. obsługa systemów informatycznych wynikających z wdrażania programów operacyjnych.
 
 

nnk.asset.publisher.info.header

Urząd