Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie realizuje projekt pn." Voucher zatrudnieniowy dla pracodawcy na zatrudnienie osoby bezrobotnej z miasta Szczecin" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Działania 6.3 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy, w tym znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027
UWAGA PRZEDSIĘBIORCO!
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie z dniem 27.08.2024 r. ogłasza nabór wniosków od Pracodawców na Voucher Zatrudnieniowy. Do rozdysponowania jest 15 voucherów zatrudnieniowych o wartości 40 000 zł . Jeden Pracodawca może wnioskować maksymalnie o 2 vouchery (łącznie we wszystkich powiatowych urzędach pracy realizujących projekt w województwie zachodniopomorskim).
Wnioski będą przyjmowane do dnia 09.09.2024 r. do godz. 15.00 (poniedziałek) - decyduje data i godzina wpływu wniosku do Urzędu.
Przesłanie lub złożenie wniosku jest możliwe:
1. W postaci papierowej drogą listowną na adres urzędu: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin (decyduje data wpływu do PUP) - pracodawca wypełnia wersję do druku wniosku.
2. Osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w Sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój 257) - pracodawca wypełnia wersję do druku wniosku.
3. Za pośrednictwem platformy praca.gov.pl lub epuap.gov.pl po opatrzeniu go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym (ePUAP) przez osobę upoważnioną do reprezentowania pracodawcy (decyduje data wpływu do ww. platform) - pracodawca wypełnia wersję elektroniczną wniosku.
Poniżej instrukcja wysłania wniosku. (Uwaga! Wnioski wysłane e-mailem nie będą rozpatrywane)
Uwaga! Data i godzina wpływu wniosku do PUP Szczecin ma kluczowe znaczenie dla rozpatrzenia sprawy.
Wniosek, Regulamin oraz wzór umowy dostępne są na dole podstrony.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy PUP w Szczecinie telefonicznie: tel. 91 42 54 963 w godz. 7:45-14:45, Parter Urzędu, stanowisko nr 5.