Публикатор

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Mrągowie ogłasza nabór wniosków o refundację pracodawcy kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.

loga


Wnioski przyjmowane będą od dnia 03.01.2025 r. w trybie ciągłym z możliwością wcześniejszego zamknięcia naboru, w przypadku wyczerpania limitu środków przeznaczonych na ten cel (liczy się data wpływu do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Mrągowie, ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo).

Maksymalna wysokość środków, o jakie można się ubiegać nie może przekroczyć 6-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia.
Wnioski realizowane będą ze środków Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM 2021-2027) w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie mrągowskim (III)".

Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mrągowie spełniających, co najmniej jedno z poniższych kryteriów:
  1. Osoby młode w wieku 18-29 lat ( należące do kategorii NEET);
NEET- osoby nie pracujące – zarejestrowane, jako osoby bezrobotne, nie kształcące się, nie szkolące się – w okresie ostatnich 4 tygodni nie uczestniczyły w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności
i kwalifikacji zawodowych finansowanych ze środków publicznych.
  1. Osoby w wieku 30 lat i więcej, należące do jednej z następujących grup:
  • osoba w wieku 50 lat i więcej,
  • kobieta,
  • osoba z niepełnosprawnościami,
  • osoba długotrwale bezrobotna,
  • osoba o niskich kwalifikacjach.
Druki do pobrania znajdują się w poniższym załączniku oraz w siedzibie urzędu.

Wypełnione i kompletne wnioski należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem od kogo i w jakiej sprawie w sekretariacie ( pok. 10) w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mrągowie przy ul. Kopernika 1 lub za pośrednictwem operatora pocztowego. 

Wnioski będą rozpatrywane sukcesywnie według daty wpływu.
 
Przypominamy!
 
Wypłata refundacji wydatków poniesionych na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego nie będzie dokonana w przypadku środków wydatkowanych na:
  • wysyłkę, transport, przygotowanie, pakowanie,
  • zakupu pojazdów przeznaczonych do transportu drogowego w przypadku podmiotów prowadzących działalność  w zakresie drogowego transportu towarowego,
  • części zamienne, eksploatacyjne z wyłączeniem elementów startowych,
  • oświetlenie z wyłączeniem oświetlenia specjalistycznego,
  • towar handlowy,
  • reklamę,
  • wynagrodzenia pracowników i pochodnych od wynagrodzenia składek ZUS,
  • wycenę rzeczoznawcy majątkowego,
  • opłaty eksploatacyjne (czynsz, dzierżawa, prąd, woda, telefon, paliwo itp.),
  •  opłaty administracyjne,
  • podłączenia wszelkich mediów (np. linii telefonicznych, Internetu) oraz koszty abonamentów,
  • montaż i/lub uruchomienie stanowiska pracy,
  • klimatyzację, alarm,
  • raty leasingowe maszyn, pojazdów i urządzeń,
  • budowę, modernizację lub adaptację lokali i budynków,
  • zakup lub dzierżawę wieczystej nieruchomości,
  • szkolenia osób bezrobotnych kierowanych na wyposażone lub doposażone stanowisko pracy;
  • odzież ochronną wynikającą z przepisów BHP,
  • gwarancje,
  • telefon,
  • zakup kasy fiskalnej.
 
Wnioski wypełnione nieczytelnie, podpisane przez nieupoważnioną osobę, nie zawierające pełnej informacji wskazanej we wniosku, nie zawierające kompletu załączników bądź złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższe informacje uzyskać można w Powiatowym Urzędzie Pracy pod numerem telefonu 89 743 35 08.
 

nnk.asset.publisher.attachments

Wniosek wyposażenie stanowiska pracy 2025
Wniosek wyposażenie stanowiska pracy 2025.docx 59 KB
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie.xlsx 62 KB

nnk.asset.publisher.info.header

Menu Display