Rejestracja w urzędzie

Print Drukuj
Osoba ubiegająca się o zarejestrowanie jako bezrobotny, zgłasza się do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na miejsce zameldowania stałego lub czasowego a jeżeli nie jest zameldowana – do powiatowego urzędu pracy, na którego obszarze działania przebywa.
 
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach rejestracja przebiega w następujący sposób:
1)  posiadacze kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego mogą skorzystać z możliwości rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, dostępnego na stronie praca.gov.pl.
Ten rodzaj rejestracji nie wymaga osobistej wizyty w urzędzie. Wymagane do rejestracji dokumenty należy zeskanować, a wniosek opatrzyć jednym z wyżej wymienionych bezpiecznych podpisów. Jest to preferowana forma rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach.
Zapoznaj się ze szczegółową instrukcją elektronicznej rejestracji.
Link poniżej:
https://psz.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/rejestracja-w-urzedzie/instrukcja-elektronicznej-rejestracji
 
2)  osobiste zgłoszenie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach z kompletem dokumentów niezbędnych do rejestracji, po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty w celu dokonania
rejestracji
.
Termin wizyty można uzgodnić:
  1. dzwoniąc pod numer telefonu 41 367 11 00
albo
  1. korzystając ze strony praca.gov.pl poprzez zgłoszenie do rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Informacje o publikacji dokumentu